  • Data: 2006-08-03 13:28:23
    Temat: Re: darowizna samochodu - jakie formalności ?
    Od: "Janusz" <i...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aga" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:easmr8$j1k$1@inews.gazeta.pl...
    > dzien dobry,
    > ojciec chce mi podarowac samochod i chcialabym sie dowiedziec, jakie
    > formalnosci musze doplenic wobec Urzedu Skarbowego i potem z rejestracją,
    > zeby wszystko odbylo sie zgodnie z prawem, prosze o pomoc i z gory
    dziekuje
    > Agnieszka

    Witam,
    trzeba napisać pismo "umowa darowizny" kto komu co daruje, opisać przedmiot
    darowizny numery podwozia, rejestracyjne, rok produkcji, wartość darowizny
    (ew. udział w darowiźnie ojca jeżeli będziesz chciała korzystać z jego ulgi
    w ubezpieczeniach). Z tym i dowodami stron i dowodem samochodu zgłosić się
    do US, który zweryfikuje wartość darowizny. Podstempluje ową "umowę" i już
    mozna do wydz. komunikacji..

    Pozdr
    Janusz