  • Data: 2006-08-04 18:47:05
    Temat: Re: darowizna samochodu - jakie formalności ?
    Od: wombi <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    akala napisał(a):
    > idź do wydziału komunikacji i zapytaj co trzeba przedstawić ,jakie
    > dokument ,a dopiero wtedy wypisuj swoje mądrości.
    >
    > akala

    Wedlug Ciebie urzad stanowi prawo w naszym kraju?Ja nie musze chodzic do
    wydzialu komunikacji,bo wystarczy,ze przeczytam rozporzadzenie MI z 22
    lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdow.
    Ty w ogole rozumiesz o czym ja pisalem?Jeszcze raz-wskaz przepis,ktory
    zobowiazuje mnie abym w urzedzie miasta przedstawil umowe darowizny
    "podstemplowana" przez Urzad Skarbowy.
    Przedlozenie umowy darowoziny jako dowodu prawa
    wlasnosci-zgoda.Obowiazek przedlozenia "podstemplowanej" umowy na
    okolicznosc zaplaty (badz nie) podatku od czynnosci cywilnoprawnych -
    nie ma.
    Tak wiec wskaz mi podstawe prawna (nie jest nią to co powiedziala Pani w
    okienku) swoich twierdzen a potem sil sie na zlosliwosci.