    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy zostawianie paczek jest karalne?
    Date: Sat, 22 Oct 2005 15:54:13 +0200

    Użytkownik "michu" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:djdfap$do2$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy jakbym zostawił np na środku centrum handlowego kartonowe pudło i
    > sobie poszedł to czy można było by mnie oskarżyć o fałszywy alarm bombowy?

    nie

    P.

    Ps. tak w ogole sie wladzom nieco w tylkach poprzewracalo, rozumiem jeszcze
    jezlei policjant ktory ma prawo nie znac
    sie za bardzo na prawie postawi zarzut spowodowania zagrozenia dla zycia i
    zdrowia takiej osobie, ale jezlei to prokuratura robi to moim zdaniem
    jest to blazenada wymiaru sprawiedliwosci. NIe zabardzo dostrzegaja roznice
    pomiedzy zgoszeniem alarmu bombowego w szpitalu,
    gdzie ewakuacja jest rzecziwsice zagrozeniem zycia w wielu przypadkach, a
    zgloszeniem alarmu w innych miejscach gdzie tak naprawde
    te zagrozenie moze byc spowodowane (jezlei alarm byl falszywy) tylko zle
    przerpowadzona akcja.