  • Data: 2003-12-07 14:13:17
    Temat: Re: czy za taka wypowiedz mozna byc ukaranym?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Sierp* i młot <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości
    news:20031207124204.039d044d.NOspam@sierp.netwytnijc
    alosc

    > [...................]
    > to do mnie czy do brodka?
    > bo jak do brodka to nie rozumiem, jak do mnie to zle odpowiedziales
    >
    > a robote mam, i nie o to chodzi czy mi to przeszkadza, prosze mnie
    > nie traktowac jak fanatycznego sluchacza radia maryja bo nie o
    > to tutaj chodzi

    Źle bo nie poparł Cię? Nie napisałeś co Cię tak
    oburza, czy *rewolucja* czy to, że *krwawa* ?
    czy *wiszący księża* czy to, że *jak winogrona* ?,
    może, że *na latarni* bo wiadomo kto pod nią stoi?
    Może to, że ktoś chce aby *śmierć żyła* ?, bo pewnie
    nie chodzi Ci o szatana gdyż większość fanatycznych
    wiernych w katolickiej Polsce tak właśnie określa
    coś co ich nie ogarnia lub coś w co wierzą inni, a
    nie jest tym *jedynym słusznym* ?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie