  • Data: 2005-12-26 20:04:13
    Temat: Re: czy wulgaryzmy sa karane z KK ?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alek napisał(a):

    > W znanym mi przypadku pokrzywdzony złożył na policji skargę a ta
    > sporządziła w jego imieniu akt oskarżenia i przesłała do sądu. Jedyne co
    > pokrzywdzony (czyli obecnie oskarżyciel prywatny) musiał zrobić to złożyć
    > kilka podpisów i na wezwanie sądu wpłacić 300 zł.
    > No więc jak to jest: Policja robi takie rzeczy czy nie? Musi czy nie musi?
    > A może nie musi ale jak jest miła to może?

    Czym innym będzie skarga (akt oskarżenia) przeciwko konkretnej osobie
    wskazanej przez pokrzywdzonego.
    Przy zniewagach telefonicznych od anonimowej osoby raczej takiej
    możliwości nie będzie, bo nie można złożyć prywatnego aktu oskarżenia
    przeciwko nie wiadomo komu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."