eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy wolno firmie zaproponować 'nie do odrzsucenia' taki zapis pracownikowi? › Re: czy wolno firmie zaproponować 'nie do odrzsucenia' taki zapis pracownikowi?
  • Data: 2013-11-14 23:23:13
    Temat: Re: czy wolno firmie zaproponować 'nie do odrzsucenia' taki zapis pracownikowi?
    Od: "kazimierz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Danusia" <d...@w...pl> wrote in message news:l5kpet$mm$1@news.task.gda.pl...
    > Rozwiązanie umowy o prace w drodze porozumienia (z wyjątkiem przypadku że
    > potrzebujesz natychmiast rozwiązać umowę a sam mie chcesz) jest zawsze
    > NIEKORZYSTNE dla pracownika.
    dlaczego (zasiłek olewam - pracować muszę z zasiłku nie wyżyję)

    > Odprawa przysługuje Ci (jeżeli masz lata pracy) tylko w przypadku
    > rozwiązania umowy przez pracodawcę. Przypadki odprawy przy porozumieniu
    > stron są wyjątkami i praktycznie nie występują.
    te prawie nie wystąpują - występują
    orzeczenia/wyroki sądowe pokazują przypadki ...

    > Przedłożony zapis że "nie istnieją przesłanki" oznacza rezygnację przez
    > Ciebie z odprawy z mocą braku możliwości odwołania się do Sądu.
    a jesśli nie było opcji na negocajcję? PRacodawca postawił mnie przed
    'porozumieniem dokonanym'? mam czekać aż się coś wydarzy - nie tak trudno
    komuś dać zadania z których się nie wywiąże jak się uprzeć - w sytuacji
    niepewnej nie ma co ryzykowć pozostawaniem na niepewnym gruncie - i tyle dla
    mnie oznacza postawa firmy.

    W mojej opinii w tym porozumieniu - na tle całej sytuiacji i jej
    potencjalnych konsekwencji dla mnie - osoby potrzebującej pracy (płacy) bez
    przerw - nie było tu porozumienia tylko 'wymuszenie'.