eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ? › Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
  • Data: 2008-04-02 10:04:08
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr [trzykoty] napisał:

    > Pewnie, że nie - w normalnym trybie. Ale mogą złożyć o zameledowanie w
    > drodze decyzji administracyjnej, urząd przeprowadzi postępowanie, a jak
    > znajdzie dowody, że tam mieszkają to ich zamelduje choćby właściciel się
    > sprzeciwiał. Zresztą jakie to ma dla właściciela znaczenie, że ich
    > zamelduje-żadne. Za to może dostać pajdę z kw, za to, że nie dopilnował
    > meldunku ludzi, którzy zamieszkali.

    Tak z czystej ciekawości - załóżmy, że mam mieszkanie, ale w nim jeszcze
    nie mieszkam (zbieram kasę na wykończenie czy coś). Któregoś dnia
    przychodzę, a w środku siedzą ludzie i mówią, że oni sobie tam
    mieszkają. Znaleźli pustostan, wprowadzili się, zameldowali w
    urzędzie... skoro piszesz, że zgoda właściciela mieszkania zgoda na
    meldunek nie jest konieczna.

    Możliwe jest coś takiego?

    --
    Pozdrawiam,