eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki › Re: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki
  • Data: 2006-03-29 19:20:41
    Temat: Re: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki
    Od: olek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odwiedziłem dziś dziekanat i tak jak się spodziwałem moje żądanie wydania
    dokumentów spowodowało podgrzanie atmosfery. Gdy pani w dziekanacie
    usłyszała, że nie mam zamiaru chodzić z obiegówką okazała szczere
    oburzenie podobnie jak jej współpracownice. Gdy zażądałem wydania odmowy
    na piśmie powiedziała, że ona mi przecież nie odmawia, wystarczy, że
    przyniosę obiegówkę a w ogóle to żebym poczekał na dziekana, który będzie
    za 15 minut. Cóż było robić postanowiłem poczekać na dziekana. Dziekan
    zjawił się po kilkudziesięciu minutach i też stwierdził, że świadectwa nie
    wyda dopóki nie oddam uzupełnionej obiegówki, odmowy na piśmie też mi nie
    wyda a w ogóle to nie ma czasu ze mną gadać i jak chcę to mogę złożyć moje
    żądania na piśmie to się do nich ustosunkuje. Napisałem więc pisemko i
    czekam na jego rozpatrzenie.

    Zastanawiam sie tylko czy w związku z tą sytuacją nie zostało popełnione
    przestępstwo z art 276 k.k. (w końcu uniemożliwiono mi przecież dostęp do
    moich dokumentów) i czy nie powinienem zawiadomić o tym prokuratury.

    Olek