eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki › Re: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydaniedokumentów uzupe3nieniem obiegówki
  • Data: 2006-03-30 11:36:51
    Temat: Re: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydaniedokumentów uzupe3nieniem obiegówki
    Od: olek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-03-2006 o 11:56:59 Zbyszek <zipast <@gazeta.pl>> napisał:

    > a czy nie szybciej i właściwiej załatwic obiegówkę ? musi miec coś na
    > sumieniu jak nie chce jej załatwić. Już by miał swoje dokumenty w ręku.
    > Ale jak to nasza natura, zawsze na przekór wszystkiemu i wszystkim.
    > Wszędzie węszyć spiski i układy.
    > ZiPi.

    Na sumieniu nic nie mam, gdybym miał to bym się za to nie brał. Gdybym
    szybko potrzebował dokumentów to załatwiłbym obiegówkę i byłoby po
    sprawie, ale mnie się na szczęście nie spieszy. Uważam, że nie wydanie mi
    dokumentów na podstawie braku obiegówki jest bezprawne.
    Obiegówkę pewnie załatwię, żeby mi ktoś za parę lat nie mógł wytknąć, że
    czegoś tam nie dopełniłem. Gdyby tak postawiono sprawę wszystko byłoby w
    porządku.

    Olek