    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy to kradziez internetu??
    Date: Sat, 1 Nov 2008 14:59:23 +0100

    On Sat, 1 Nov 2008, Marian wrote:

    > "kowalski sie przyznal, ze wchodzi komus do mieszkania,

    Przykład o którym mowa dotyczył emisji i immisji (niech będzie
    że immisji przez emisję) a nie naruszenia terenu.
    Ale przyjmijmy ten przykład - co mają PROŚBY do tego?
    Inaczej: załóżmy, że nie będziesz chciał żeby ktoś z grupowiczów
    pisał na .prawo. PROSIĆ możesz. Ale nie poskutkuje. I co mu
    zrobisz? Dlaczego Twoje "prośby w sprawie wejścia" mają być
    (dla prawa) traktowane inaczej, skoro DYSPONUJESZ możliwością,
    aby skutecznie zapobiec łamaniu Twojej woli - lecz NIE CHCESZ
    z takiej możliwości skorzystać?

    > no sam pisales, ze nie za sluchanie, ale za nadawanie wlasnej :)

    Znaczy że w tym przykład Jacka różni się od sieci :)
    Ale popatrz na to tak: najpierw ten co śpiewa oddziałuje na
    lokal tego co korzysta.

    pzdr, Gotfryd