  • Data: 2008-10-31 21:41:29
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NoName wrote:

    > jak jasniej nie uczyli w szkole o Mikolaju Tesli ?

    Owszem uczyli. Uczyli takze o innych Mikolajach i innych Teslach. Jednak
    chcialbym wiedziec do jakiego konkretnie opracowania mnie odsylasz.
    Twoja wypowiedz "A mozna sie podlaczyc zerknij do opracowan Mikolaja
    Tesli" nie naprowadza zbytnio (a moze czepiasz sie uzytego przeze mnie
    sformulowania?)

    Jacek