  • Data: 2008-10-31 21:50:57
    Temat: Re: czy to kradziez internetu??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:490b7985$1@news.home.net.pl Jasek
    <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Jotte chlopcze - po pierwsze, nie pasalem z toba krow bys sie do mnie tak
    > odzywal;
    Ale się odzywam i jajco na to możesz.
    Krowy zapewne pasałeś sam, na bosaka i czekałeś aż która placka zwali aby
    stopy ogrzać.

    > po wtore - to nie ze mna jest problem - mogles nie zauwazyc ale w ostatnim
    > czasie juz kilka osob zwrocilo ci uwage ze jestes bucem i sie
    > wpierdzielasz niemal do kazdego watku przedstawiajac jedynie sluszny tok
    > rozumowania.
    Nie myl podobnych sobie durni z osobami. Głupcy i inne marginesy często
    odwołują się w grupy, bo bez wsparcia nic nie znaczą. Dlatego usiłujesz się
    podświadomie do wyimaginowanej grupy odwoływać.

    > Widac takze i tu - blyszczysz nieomylnoscia, ktorej nijak nie potrafisz
    > odniesc do realnych przepisow czy rzeczywistosci.
    > Niestety, usenet od zawsze byl pelny takich ewenementow i np mnie takie
    > zachowanie czy personalne wycieczki od dawna nie wzruszaja a jedynie
    > wzbudzaja usmiech politowania.
    Masz do usmiechu prawo, wszak poznać głupiego po śmiechu jego i to
    przysłowie się tu w całej pełni sprawdza.
    Dla mnie ty i twoje zdanie jest niczym, pisz co zechcesz.

    > Zatem pisz sobie co tylko chcesz, bo za cienki jestes by mnie obrazic...
    W tej kwestii jestem bezradny - nie mam jak tego zrobić choćbym chciał.
    Nazwę cię kutasem, debilem i będzie komplement zamiast obrazy. Cokolwiek nie
    napiszę bedzie prawdą.

    --
    Jotte