  • Data: 2005-04-19 22:14:14
    Temat: Re: czy teraz cesja umowy ? (idea->orange)
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Scottos napisał(a):
    > :) Stary numer. Wycofanie się z Umowy bez płacenia kar będzie możliwe jeśli
    > Centertel zmieni Regulamin. Jeśli nie, to nie.

    wbrew pozorom - nic nie kombinuje ani nie mam zamiarow robic numerow
    pytanie czysto teoretyczne... jednak bedac swego czasu abonentem elnetu
    wcale nie widzialo mi sie byc automatycznie klientem netii

    centertel - o ile dobrze pamietam dwukrotnie zmienial regulamin (przez
    ogloszenie ze w zycie wchodzi nowy regulamin) i nic z tego nie wynikalo.
    jaki zatem nowy zapis regulaminu moglby skutkowac mozliwoscia
    wypowiedzenia umowy przez abonenta (w przypadku umowy terminowej) ?