  • 1. Data: 2005-04-19 18:54:16
    Temat: czy teraz cesja umowy ? (idea->orange)
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    podpisywalem umowe na uslugi z centertelem (idea)
    czy w zwiazku ze zmiana marki na orange, operator powinien zrobic cesje
    umowy z abonentem ? czy zmiana marki jest jednoznaczna ze zmiana strony
    umowy ?
    bo moze abonent nie che zeby jakis-tam orange swiadczyl teraz dla niego
    uslugi...

    jak to jest

  • 2. Data: 2005-04-19 19:24:12
    Temat: Re: czy teraz cesja umowy ? (idea->orange)
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> wypocił(a):
> [...]
    > umowy ?
    > bo moze abonent nie che zeby jakis-tam orange swiadczyl teraz dla niego

    _wydaje mi sie_ ze powinien dokonac jakiejs cesji lub podpisac z toba nowa
    umowe. to tak jakbys ty zmienil nazwisko lub adres zamieszkania. ale
    podkreslam ze to tylko moja teoria.

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 3. Data: 2005-04-19 19:26:09
    Od: buraxta <b...@g...com>

    news wrote:
> [...]
    > umowy ?
    > bo moze abonent nie che zeby jakis-tam orange swiadczyl teraz dla niego

    Człowieku weź lepiej nie kombinuj, bo ci nie idzie - umowę podpisujesz z
    Centertelem i nic się nie zmienia.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2005-04-19 21:05:30
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowy ?
    > bo moze abonent nie che zeby jakis-tam orange swiadczyl teraz dla niego

    :) Stary numer. Wycofanie się z Umowy bez płacenia kar będzie możliwe jeśli
    Centertel zmieni Regulamin. Jeśli nie, to nie.

    --
    --==<< Scottos >>==--

  • 5. Data: 2005-04-19 22:13:26
    Od: GieTeGie <t...@w...pl>

    Użytkownik news napisał:
> [...]
    > umowy ?
    > bo moze abonent nie che zeby jakis-tam orange swiadczyl teraz dla niego

    Podpisywałeś umowę z operatorem - nie z marką ORANGE - ta umowa Cię
    obowiązuje. Zmiana logo idei nie daje Ci tu żadnych przywilejów.
    Operator pozostaje ten sam - czyli PTK Centertel.

  • 6. Data: 2005-04-19 22:14:14
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Scottos napisał(a):
    > :) Stary numer. Wycofanie się z Umowy bez płacenia kar będzie możliwe jeśli
    > Centertel zmieni Regulamin. Jeśli nie, to nie.

    wbrew pozorom - nic nie kombinuje ani nie mam zamiarow robic numerow
    pytanie czysto teoretyczne... jednak bedac swego czasu abonentem elnetu
    wcale nie widzialo mi sie byc automatycznie klientem netii

    centertel - o ile dobrze pamietam dwukrotnie zmienial regulamin (przez
    ogloszenie ze w zycie wchodzi nowy regulamin) i nic z tego nie wynikalo.
    jaki zatem nowy zapis regulaminu moglby skutkowac mozliwoscia
    wypowiedzenia umowy przez abonenta (w przypadku umowy terminowej) ?

  • 7. Data: 2005-04-19 22:25:51
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    GieTeGie napisał(a):
    > Operator pozostaje ten sam - czyli PTK Centertel.
    ciekawe jak dlugo...

  • 8. Data: 2005-04-20 08:17:19
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik nome napisał:

    > _wydaje mi sie_ ze powinien dokonac jakiejs cesji lub podpisac z toba nowa
    > umowe. to tak jakbys ty zmienil nazwisko lub adres zamieszkania. ale
    > podkreslam ze to tylko moja teoria.

    Co ma zmiana adresu zamieszkania do umowy ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos