  • Data: 2008-01-22 20:26:19
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedź jest prosta - jest jak najbardziej legalny.
    >
    > Inna sprawa - wszelkiej maści M$ będą Ci wciskać, że "tak nie można".

    Oczywiscie ze tak mowią że nie można, bo jeleni szukają
    A skąd sie wzieły te legale della???
    Ktoś je kupił a pózniej sprzedał bo???...............np juz nie robi tych
    kompów
    więc dalej odkupił je partner Bila i sprzedaje je dowlonej osobie i napweno
    taka klauzula tam bedzie ze jego klient sam sobie w domu zrobil della, a ze
    on nie ma napisu dell to niech go sobie flamastrem zrobi
    ale ja mam jedna podpowiedz zeby zrobil lakierem do paznoki zony co by ona
    mu go nie starła podczas czyszczenia

    PS

    Naprawde żony dbają o kompy swoich meżów i tak je czyszczą ze napisy
    schodzą??/

    pozdarwiam

    PabloGT