  • Data: 2008-01-22 20:18:37
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też Cię poniosło.
    > O legalności świadczy tylko jedno - czy to jest program wprowadzony do
    > obrotu przez osobę upoważnioną i nic więcej.
    > Żadne licencje srencje, fakturki srurki czy nalepki srepki.

    O jakiej osobie mowa???
    Mam BOX-a i mam w d..... czy mnie Bil upoważnił czy nie sprzedaje albo jak
    ktoś nie chce pale w kominku i cześć.

    Tu chodzi o coś wiecej z tymi nalepkami i innymi gównami.....
    Chodzi o to że normalni ludzie chcą miec te nalepki śrepki itd bo wtedy
    czują że coś kupują a nie pobaźgrane CD z chin za 58gr polskich

    PabloGT