  • Data: 2008-01-22 20:47:28
    Temat: Re: czy ten windows jest legalny
    Od: Cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś na niemieckim eBayu znalazłem Corela OEM w bardzo przystępnej
    cenie. Ponieważ na płycie było wyraźnie napisane, iż jest przeznaczona
    do sprzedaży wyłącznie z nowym sprzętem, to postanowiłem skonsultować
    się z producentem. Otrzymałem szczerą odpowiedź, że wprawdzie nie są w
    stanie zaskarżyć użytkowania takiego programu przed sądem, ale "jest ono
    sprzeczne z ich intencją" i poradzili kupić wersję pudełkową.

    Myślę, że w Polsce też wkrótce dojdą do wniosku, że skoro coś nabyłem w
    sposób legalny, to mogę zrobić z tym, co chcę, czyli na przykład
    powiesić na choince, używać jako podkładki pod gorący kubek, albo na
    przykład wgrać sobie na twardy dysk.

    pozdrawiam

    Przemek

    p.s.
    Można też zainstalować sobie Ubuntu albo innego Linuksa i niemieć takich
    rozerek :-).