  • Data: 2009-09-04 08:55:55
    Temat: Re: czy takie sa obyczaje w naprawie RTV?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 17:07:04 +0200, neelix napisał(a):

    > Możliwe. Ciesz się, że ktoś chce to naprawić. Mnie padł magnetowid Panasonic
    > NV -HD680. 8-9 lat temu kosztował jakieś 2400zł . Na rynku brak części więc
    > sam nie mogłem naprawić. Serwis firmowy zaproponował koszty naprawy na ponad
    > 2000zł i za bardzo nie chcieli brać się za to, bo problem z nabyciem
    > podzespołu. To jest dopiero skandal.

    A moja babcia kurwa chce naprawić franie i nie ma kto tego zrobić!!
    brak części!!!
    T dopiero jest skandal - nie prawdaż?

    ROTFL - rozumiem "zbieranie" starych gruchotów, ale żeby lamentować po
    prawie 10 latach że nie ma części to już przesada :)))
    Obudź się facet, postęp technologiczny idzie milowymi krokami do przodu a
    ty pierdolisz o jakimś sprzed 10 lat.
    Pomyślałbyś 10 lat temu ze praktycznie każda komórka będzie miała GPS który
    z dokładnością do paru metrów wskazuje położenie?

    > A myślisz, że ustalenie uszkodzenia jest na gwizdnięcie. Trzeba posiedzieć
    > przy tym. Klient wypina d... więc kto pokryje koszty ustalenia uszkodzenia?

    Klient. A serwisantowi należy się za to zapłata.

    > Jak nie chcialeś wiedzieć co masz dalej zrobić to trzeba było sprzęt wyrzucić.

    Tobie to też się przyda - wypierdol tego gruchota panasonica :)))