  • Data: 2006-07-06 19:47:51
    Temat: Re: czy strasburg cos zmieni ?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    consigliere napisał(a):
    > tak sie zastanawiam dlaczego jesli mamy IV Rzeczpospolita
    > to nadal w sadach i prokuraturach pracuja ludzie, ktorzy
    > pracowali tam w PRL-u ... jest tylu mlodych ludzi, ktorzy
    > uciekaja za granice lub sa bezrobotni ... dlaczego nie dac
    > im szansy ... przeciez wiadomo, ze czlowiek, ktory byl
    > wyksztalcony w PRL-u i pracowal w tego typu instytucjach
    > w PRL zawsze bedzie dzwigal za soba jakies nawyki
    > i ideologizacje z tamtych czasow .... potem skarb panstwa
    > musi placic odszkodowania za to, ze nie szanuje sie prywatnosci
    > i wolnosci osobistej poddanych (nie obywateli przeciez ?) -
> [...]

    jak masz komus konretnemu cos do zarzucenia, to udowodnij ten fakt i
    naduzycie zglos w odpowiednich organach bo to co tutaj prezentujesz
    nie rozni sie niczym od tego co PiS wyrabia. (np oskarzanie adwokatow o
    korupcje, sedziow o ..., trybunal o ... )

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".