  • Data: 2006-07-06 21:39:12
    Temat: Re: czy strasburg cos zmieni ?
    Od: "consigliere" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak masz komus konretnemu cos do zarzucenia, to udowodnij ten fakt i
    > naduzycie zglos w odpowiednich organach bo to co tutaj prezentujesz
    > nie rozni sie niczym od tego co PiS wyrabia. (np oskarzanie adwokatow
    > o korupcje, sedziow o ..., trybunal o ... )

    ja nie mam i nie musze bo nie jestem niczyim zwierzchnikiem w sprawie,
    ktora zostala opisana ... mysle ze masz doskonale swiadomosc tego,
    ze naruszenia, ktore nastapily w tej sprawie za ktora zaplacili podatnicy
    byla dokonana przez konkretne osoby ... wydaje sie, ze to one powinny
    placic albo Minister Sprawiedliwosci powinien zadbac, zeby wiecej
    ets nie musial nas za tego typu dzialalnosc skubac ... nie mam technicznych
    srodkow, zeby ustalic kto konkretnie w tej sprawie popelnil naruszenia wiec
    twoj komentarz jest bezsensowny ...