  • Data: 2010-11-07 19:29:33
    Temat: Re: czy przetarg mozna odwolac bez podania przyczyny?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "filip" <niepamietam@chyba_niemam.pl> napisał w wiadomości
    news:ib6t1j$s06$1@news.dialog.net.pl...

    > Ok, ale czy w takiej sytuacji urzędnik na pytanie (u.d.i.p) musi podać
    > informację czy przetarg został odwołany/przełożony i ew. z jakiej
    > przyczyny.

    Moim zdaniem nie ma takiego obowiązku. Jak przełożyli, to ukaże się nowe
    ogłoszenie. Być moze zmienią się trochę warunki przetargu. Być może dałoby
    się coś na nich wymusić podmiotowi, który już złożył ofertę, boi jest
    uczestnikiem postępowania przetargowego, ale nie chce mi się teraz walczyć
    z ustawą o zamówieniach publicznych.