  • 1. Data: 2010-11-07 16:54:05
    Temat: czy przetarg mozna odwolac bez podania przyczyny?
    Od: filip <niepamietam@chyba_niemam.pl>

    witam,
    jest taka sytuacja, na stronie www urzędu jest ogłoszony przetarg
    nieograniczony. Niezwykle krótki termin od ogłoszenia do rozstrzygnięcia.
    Informacje podane na stronie b. niepełne. Nagle przed podanym terminem
    rozstrzygnięcia przetarg znika ze strony www, a urzędnik nie chce podać
    przyczyny.

    Czy można tak sobie zdjąć ogłoszenie o przetargu ze strony i czy urzędnik
    musi poinformowac o ew. powodzie jego wycofania?

  • 2. Data: 2010-11-07 18:04:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "filip" <niepamietam@chyba_niemam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy można tak sobie zdjąć ogłoszenie o przetargu ze strony i czy urzędnik
    > musi poinformowac o ew. powodzie jego wycofania?

    Może po prostu zmienili zdanie i przetargu nie będzie. Jajprawdopodobniej
    stało się to z tego właśnie powodu, któy sam opisałeś. Za krótki termi i
    zbyt zawiła sparwa. Pewnie ktoś to wytknął urzędnikom, a ci uznali, że ma
    rację.

  • 3. Data: 2010-11-07 19:01:07
    Od: filip <niepamietam@chyba_niemam.pl>

    Dnia Sun, 07 Nov 2010 19:04:05 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > Jajprawdopodobniej stało się to z tego właśnie powodu, któy sam
    > opisałeś. Za krótki termi i zbyt zawiła sparwa. Pewnie ktoś to wytknął

    Ok, ale czy w takiej sytuacji urzędnik na pytanie (u.d.i.p) musi podać
    informację czy przetarg został odwołany/przełożony i ew. z jakiej
    przyczyny.

  • 4. Data: 2010-11-07 19:29:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ok, ale czy w takiej sytuacji urzędnik na pytanie (u.d.i.p) musi podać
    > informację czy przetarg został odwołany/przełożony i ew. z jakiej
    > przyczyny.

    Moim zdaniem nie ma takiego obowiązku. Jak przełożyli, to ukaże się nowe
    ogłoszenie. Być moze zmienią się trochę warunki przetargu. Być może dałoby
    się coś na nich wymusić podmiotowi, który już złożył ofertę, boi jest
    uczestnikiem postępowania przetargowego, ale nie chce mi się teraz walczyć
    z ustawą o zamówieniach publicznych.

  • 5. Data: 2010-11-07 22:03:27
    Od: filip <niepamietam@chyba_niemam.pl>

> [...]
    > jest uczestnikiem postępowania przetargowego, ale nie chce mi się teraz
    > walczyć z ustawą o zamówieniach publicznych.

    To był bardzo ciekawy przetarg na sprzedaż samochodów osobowych. Była
    tylko informacja, że jest przetarg, ale bez żadnej wzmianki jakie auta i
    za ile...nic.
    Zadzwoniłem do urzedniczki dlaczego nie ma żadnych informacji i ....
    przetarg ze stronki zniknął.
    Więc teraz chcę wyjaśnić o co w tym wszystkim chodziło :)

    Jestem przekonany, że teraz autka zostaną sprzedane "systemem
    gospodarczym" wśród pracowników urzędu (bo ponoć takie też maja
    możliwości). Chcę więc wyjaśnić sprawę do końca.

    Ponoć wygląda to tak, że najpierw ogłasza się przetarg i wali wysoką
    cenę, oczywiście nie ma chętnych, potem w drugim przetargu nie trzebaq
    już trzyać się wycen rzeczoznawcy i cenę można bardzo obniżyć i wówczas
    kupuja je zainteresowani w urzędzie.