  • Data: 2007-01-06 22:05:08
    Temat: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL

    > Nie, nie mam. Ty masz - skoro cytujesz przepisy dotyczące karania za
    > seksu (i okolice) z osobami przez 15.

    tak mistrzu tyle ze seks z dziecmi whcodzi do zbioru (0,15) pytal o
    podstawe prawna zostala podana, a to czy w jej zakres wchodza czynnosci
    wykonane nie na dzieciach o to nie pytal i tego ani Jacek K. nie
    wykluczyl ani ja.
    Dodaj do tego podzeganie, publiczne pochwalanie i autor watku ma
    odpowiedz. A definicje pornografi takze znajdziesz w podrecznikach do
    prawa karnego.

    P.