    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy propagowanie pedofili ? jest karalne
    Date: Sat, 06 Jan 2007 22:58:04 +0100

    sluchaj , ja pisalem o propoagowaniu ZACHOWAN pedofilskich, a zachowania
    edofilskie to takie po ktorych mozna poznac pedofila a mozna poznac
    wlasnie po wykonywaniu innych czynnosci seksusalnych lub samej czynnosci
    seksualnej na osobie maloletniej ponizej 15 roku. (odpowiednio nizej,
    zakladam ze rozmawiam z czlowiekiem choc troche mysacym ktory nie wrzuci
    do jednego wora osob w wieku od 1 do 15 lat, nie pytal czym jest pedofilia)

    > Secundo: Podżeganie to podżeganie.

    ja cytowalem podrecznik Gardockiego, wiec sobie daruj. Jezlei u
    okreslonych osob bedziesz chcial wzbudzic wole popelnienia takiego czynu
    (czyli innych czynnosci s. czy samego seksu) na osoby dpowiednio mlodej
    to bedzie to podzeganiem co bys nie cudowal. (na marginesie, dlatego
    uwazam ze nalezaloby sie przyjrzec rozmowom jakie byly prowadzone przez
    dziennkarzy Polsatu programu 'O jednego mniej').

    >Publiczne nawoływanie też nie pasuje.

    kup sobie podrecznik, naprawde fajna sprawa (najlepiej kilka)-juz ci
    cytowalem i widac ze zapomniales
    "Pochwalanie przestepstwa moze polegac na pochwalaniu konretnego
    popelnionego juz czynu przestepnego ( np kradziezy dokonanej przez
    X-a)lub na wyrazaniu aprobaty popelniania przestepstw sformulowanej
    abstrakcyjnie, np przez twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne
    pochwaly i podziwu"

    Jedno wiec stosujesz jezeli masz zamkniety krag osob drugie jezeli jest
    to kierowane do blizej nieokreslonej liczby osob.

    Nie ma bata. Takie czyny sa karalne, i na upartego mozna by sie dobrac
    do dupy autorowi strony o 'dobrej pedofilli' (czy jakos tak).

    > Tertio: Pomijając taki detal, że pochwalanie to też coś zupełnie innego,
    > to w KK karalna jest _publiczna_ pochwała _popełniEnia_ (a nie
    > _popełniAnia_) przestępstwa. Czyli musi to być jakieś popełnione
    > przestępstwo, które należy pochwalić.

    j.w. wydrukuj sobie albo zapisz lub kup ksiazki.

    Przemek co sie PiS nie boi
    http://ZbigniewZiobro.ORG klamie na temat obrony koniecznej