  • Data: 2006-02-24 07:26:34
    Temat: Re: czy prokurator kryje wójta?
    Od: "Lolo Bolek" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czy prokurator moze sobie wyrzucić częśc zeznań?

    czy prokurator moze uznać cżść zeznań za nieistotne i nie dołączyc ich do akt
    nawet jak sa niestotne to powinien je chyba zostawic w aktach?

    ja myśle ze on liczył na to ze nie bede chciał miec wglądu w akta (bo
    prokuratoe kilka razy ustnie mi odmówił)
    i moze liczył na to ze nie będe wiedział o brakujących zeznaniach i
    dokumentach?

    sprawa toczy sie w małym mieście
    itam jak coś powie prokurator czy wójt to swiete
    mysle ze chciał kryc toze wójt poswaidczył w dokumentach nieprawdę