eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
  • Data: 2005-08-04 09:31:06
    Temat: Re: czy pracownik ochrony ma prawo nie wpuscic konsumenta do sklepu?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:dcsct6$nng$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > IMO w pierwszym przypadku to jest napewno niedozwolone, ale natomiast w
    > drugim, to mi sie wydaje ze ochroniarz moze nie wpuscic do sklepu,
    > placowki osoby, a jesli ta probuje sie wedrzec, to moze urzyc srodkow
    > przymusu besposredniego
    > Pozostaje jeszcze kwestia wyproszenia klienta ze sklepu, to sie wydaje
    > najtrudniejsze, czy goscia mozna wyniesc jesli nie chce opuscic obiektu
    > lub zadzwonic po policje

    A na jakiej to podstawie ma prawo nie wpuscic klienta do sklepu?? Bo mu sie
    tak podoba?? Czy moze ma zielony plecka a nie czarny??

    IMO bzdura jest to co napisales :)

    Ja ostatnio praktycznie wszedzie poruszam sie z plecakiem, i oczywiscie to
    stanowi problem w hipermarketach. W wiekszosci sklepow, za kazdym razem jak
    wchodze, to leci do mnie ochroniarz, zastepuje droge i mowi ze mam oddac
    plecak do przechowalni. To ja za kazdym razem im odmawiam, i za kazdym razem
    maja zdziwiona mine :D Czasem pytaja nawet dlaczego nie chce, to odpowiadam
    bo nie i juz :) I do sklepu wlaze :D


    --
    Pozdrawiam
    Jacek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1