  • Data: 2007-07-29 00:08:42
    Temat: Re: czy pieniądze są darowizną?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Agryppa" <b...@m...tam.pl> wrote in message
    news:f8giou$6k7$1@news.onet.pl...

    > Nawet jeśli to przekroczy na przykład ustawowe 9 lub 10 tysięcy?
    > Te kwoty wziąłem z ustawy, którą właśnie czytam.

    przede wszystkim jak przekroczy.
    jak nie przekroczy to jest to zwolnione na podstawie innego punktu.
    jak przekracza, to jest to zwolnione pod warunkiem, ze sie zgłosi.
    Ale jak to było w 2006 to w 2006 tego punktu nie było. (mówię o 4a)
    Napisz jaka to kwota kiedy darowana kto i komu (no to mniej wiecej wiadomo).
    Potem można gadać dalej.