  • Data: 2010-11-19 17:42:35
    Temat: Re: czy można tak zrobić gliny w konia?
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibptgb$q82$2@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Policja (nie wiem czy wśród nich policjantka) na miejsce została wezwana
    > po kilku godzinach. To jeden z zarzutów przed komisją poselską. Więc mało
    > prawdopodobne jest, by zmarła tragicznie wchodziła do ubikacji z
    > policjantką.

    A morał z powyzszej historii jest taki, że z takimi podejrzanymi o pospolite
    przestępstwa kryminalne, (szczególnie jesli pochodzą oni z szemranego,
    komuszego środowiska) nie wolno cackać się i być uprzejmym i pozwalac np.
    skorzystac z ubikacji) , ale trzeba bezwzglednie stosowac wobec nich
    własciwe procedury, właśnie jak ze zwykłymi kryminalistami; - ot, trzeba
    było tę Baśkę po prostu skuć, a jak rzucała się to i rzucic na glebę. I
    wtedy nawet Kalisz byłby zadowolony;-))