    From: "Adas" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mozna dziecko zabrac sila?
    Date: Mon, 10 Nov 2008 14:44:51 +0100

    Użytkownik "anna" <a...@s...com> napisał w wiadomości
    news:gf6buc$gr1$1@news.onet.pl...
    > witajcie. jestem w trakcie rozwodu z mezem. sad wydal postanowienie, ze
    > dziecko ma byc przy mnie. specjalnie zaznaczam, ze jest to postanowienie
    > sadu a nie zarzadzenie czy wyrok. jeszcze przed rozprawa, dziecko
    > przebywalo u ojca, gdyz ja bylam w anglii. teraz po rozprawie ojciec
    > dziecka nie chce go oddac. czy mam jakies prawo, by zabrac dziecko sila?
    > do kogo sie zwrocic - czy jesli w postanowieniu jest tylko, ze sad "ustala
    > miejsce dziecka przy matce", to czy jest to podstawa, by np. policja
    > zabrala dziecko sila?czy tez musze zwrocic sie do sadu o wydanie kolejnego
> [...]

    policja ma Ci pomoc odebrac dziecko, wez postanowienie, pojedz po dziecko,
    nie wyda, to dzwon po policje,chociaz oni roznie interpretuja to, raz nam
    policja chciala pomoc, ale brakowalo takiego postanowienia, a drugi raz byla
    sobota i sie migali ze nie ma komendanta, ze cos tam i zeby sobie radic
    samemu, ten kraj to zal.pl

    Adas