  • Data: 2003-06-16 20:32:55
    Temat: Re: czy moze byc doweodem w sprawie....
    Od: "Karol" <karol32@_cut_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W momencie np przeszukania komputer jest niby dowodem a zapisane na nim
    > informacje tez nawet te tekstowe.Niby zawsze ktoś coś może dopisać.Ale to
    > jest z zaskoczenia. U Ciebie byłoby podejrzenie, że dowód podrobiłeś.
    > Pozdrawiam

    Chodzi oto ze ja jestem poszkodowany. gosc chce sie wywyinac pokazujac
    jakies wydruki ze niby to ja z nim rozmawialem, prokuratura w to uwierzyla
    bez mrugniecia (i umozyla dochodzenie) pomimo ze ja mam 2 swiadkow + moje
    zeznania Dziwne prawda? Bynajmniej wyszlo tak ze ja sobie sam zniszczylem
    przedmiot tej sprawy... (Sprawa dotyczy zniszczenia pewnego przedmiotu przez
    osobe ktora jako jedy dowod ma wlasnie te rozmowe)
    Czy jest sens sie odwolywac? Bo poczulem sie delikatnie mowiac splawiony po
    najmniejszej lini oporu.

    Pozdrawiam
    Karol