  • 1. Data: 2003-06-16 19:10:26
    Temat: czy moze byc doweodem w sprawie....
    Od: "Karol" <karol32@_cut_poczta.onet.pl>

    Witam!

    Czy moze byc dowodem w sprawie przeciwko komus wydruk rozmowy GG? Dla mnie
    osobiscie dziwna sprawa poniewaz wydaje mi sie trudne do udowodnienia ze ten
    dowod przedstawia prawdziwa rozmowe miedzy dwoma osobami. W koncu mozna
    zapytac prokuratora skad pewnosc ze nie byl np napisany w wordzie albo ktos
    sie nie podszywal pod inna osobe. Co o tym sadzicie?
    Dodam ze sprawa jest prawdziwa.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2003-06-16 20:21:26
    Temat: Re: czy moze byc doweodem w sprawie....
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

> [...]
    ktos
    > sie nie podszywal pod inna osobe. Co o tym sadzicie?

    W momencie np przeszukania komputer jest niby dowodem a zapisane na nim
    informacje tez nawet te tekstowe.Niby zawsze ktoś coś może dopisać.Ale to
    jest z zaskoczenia. U Ciebie byłoby podejrzenie, że dowód podrobiłeś.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-06-16 20:32:55
    Od: "Karol" <karol32@_cut_poczta.onet.pl>

> [...]
    > informacje tez nawet te tekstowe.Niby zawsze ktoś coś może dopisać.Ale to
    > jest z zaskoczenia. U Ciebie byłoby podejrzenie, że dowód podrobiłeś.

    Chodzi oto ze ja jestem poszkodowany. gosc chce sie wywyinac pokazujac
    jakies wydruki ze niby to ja z nim rozmawialem, prokuratura w to uwierzyla
    bez mrugniecia (i umozyla dochodzenie) pomimo ze ja mam 2 swiadkow + moje
    zeznania Dziwne prawda? Bynajmniej wyszlo tak ze ja sobie sam zniszczylem
    przedmiot tej sprawy... (Sprawa dotyczy zniszczenia pewnego przedmiotu przez
    osobe ktora jako jedy dowod ma wlasnie te rozmowe)
    Czy jest sens sie odwolywac? Bo poczulem sie delikatnie mowiac splawiony po
    najmniejszej lini oporu.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 4. Data: 2003-06-16 23:44:08
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <karol32@_cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > osobe ktora jako jedy dowod ma wlasnie te rozmowe)
    > Czy jest sens sie odwolywac? Bo poczulem sie delikatnie mowiac splawiony

    Wydaje mi sie, ze wlasciciele GG maja obowiazek przechowywac logi rozmow -
    bodajze przez miesiac - na uzytek wlasnie m.in. prokuratury. Sprawdz ten
    trop.

    pzdr
    Arkadesh

  • 5. Data: 2003-06-17 03:03:14
    Od: "PiotRek" <b...@w...USUNTO.pl.invalid>

    Użytkownik "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wydaje mi sie, ze wlasciciele GG maja obowiazek przechowywac logi rozmow -
    > bodajze przez miesiac - na uzytek wlasnie m.in. prokuratury.

    Bardzo mi przykro, ale pleciesz bzdury.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 6. Data: 2003-06-17 04:17:50
    Od: "Karol" <karol32@_cut_poczta.onet.pl>

    > Bardzo mi przykro, ale pleciesz bzdury.

    Pisalem do nich (do GG) ale mnie olali. Ale szczeze mowiac to nie wydaje mi
    sie by mieli warunki do przechowywania nawet tylko przez miesiac logow
    rozmow. W koncu troche tego by sie uzbieralo przy takiej ilosci uzytkownikow
    :)

    Pozdrawiam
    Karol

  • 7. Data: 2003-06-17 05:48:58
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> wrote
    > Wydaje mi sie, ze wlasciciele GG maja obowiazek przechowywac logi rozmow -
    > bodajze przez miesiac - na uzytek wlasnie m.in. prokuratury. Sprawdz ten
    > trop.

    A jak sobie to wyobrazasz, skoro polaczenia moga byc "peer-to-peer" (mozesz
    wybrac
    taka opcje w konfiguracji GG).

    Takie cos jest po prostu nierealizowalne.

    Jesli juz, to MOZE mozna stwierdzic, czy ktos odbywal rozmowe o tej i tej
    godzinie, ale
    na pewno nie jej tresc.

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 8. Data: 2003-06-17 10:30:37
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@w...USUNTO.pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Bardzo mi przykro, ale pleciesz bzdury.

    Trudno... widac dzwonili nie w tym kosciele :)

    pzdr
    Arkadesh

  • 9. Data: 2003-06-17 19:15:49
    Od: "Karol" <karol32@_cut_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Takie cos jest po prostu nierealizowalne.
    >
    > Jesli juz, to MOZE mozna stwierdzic, czy ktos odbywal rozmowe o tej i tej

    Witam!
    Dokladnie oto mi chodzi. Kwestia jeszcze w tym zeby jeszcze stwierdzili z
    jakiego adresu IP bylo polaczenie. Bo to czy rozmowa byla to nie istotne.
    Chodzi mi oto czy gosc nie postawil kompa w drugim pokoju i poprostu nie
    rozmawial z np synem podczas gdy mial go wpisanego jako ja na swojej liscie
    (wtedy w archiwum jest to zapisane jakby rozmawial ze mna.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 10. Data: 2003-06-17 21:07:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Czy jest sens sie odwolywac? Bo poczulem sie delikatnie mowiac splawiony
    po
    | najmniejszej lini oporu.

    Moim zdaniem jest sens się odwoływać. Nie wiem jak dokładnie ten GG działa,
    ale choć być może nie ma nigdzie zapisu samych rozmów, to na pewno na
    serwerach są logi. gdybyś z gościem rozmawiał, to musiałby by zostać
    przynajmniej ślady na serwerach po połączeniach. Zażądaj przeprowadzenia
    stosownych czynności (przestaną Cię lubić na pewno, ale co tam - Niech żyje
    sprawiedliwość!).