  • Data: 2003-06-17 19:15:49
    Temat: Re: czy moze byc doweodem w sprawie....
    Od: "Karol" <karol32@_cut_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak sobie to wyobrazasz, skoro polaczenia moga byc "peer-to-peer"
    (mozesz
    > wybrac
    > taka opcje w konfiguracji GG).
    >
    > Takie cos jest po prostu nierealizowalne.
    >
    > Jesli juz, to MOZE mozna stwierdzic, czy ktos odbywal rozmowe o tej i tej
    > godzinie, ale
    > na pewno nie jej tresc.

    Witam!
    Dokladnie oto mi chodzi. Kwestia jeszcze w tym zeby jeszcze stwierdzili z
    jakiego adresu IP bylo polaczenie. Bo to czy rozmowa byla to nie istotne.
    Chodzi mi oto czy gosc nie postawil kompa w drugim pokoju i poprostu nie
    rozmawial z np synem podczas gdy mial go wpisanego jako ja na swojej liscie
    (wtedy w archiwum jest to zapisane jakby rozmawial ze mna.

    Pozdrawiam
    Karol