eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy mogę zażądać podania danych od policjanta/strażnika miejskiego?Re: czy mogę zażądać podania danych od policjanta/strażnika miejskiego?
  • Data: 2006-12-16 18:44:01
    Temat: Re: czy mogę zażądać podania danych od policjanta/strażnika miejskiego?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Co do Straży Miejskiej, przynajmniej warszawskiej, z którą mialem do czynienia,
    radzę, zgłaszając sprawę, poprosić nie tylko o dane osoby odbierającej
    zgłoszenie, ale także o numer nadany sprawie. Kiedyś zadzwoniłem do straży
    miejskiej (nie wiedząc, że takimi sprawami zajmuje się dyżurny technik miasta),
    w czasie wichury z inforamcją, że przed moim blokiem drzewo uległo uszkodzeniu i
    grozi zwaleniem, a tym samym istnieje zagrożenie dla zdrowia i życia
    przechodniów. Osoba, która odebrała to stwierdziła, że się tym zajmą w możliwie
    szybkim czasie. Gdy wróciłem po 2 godzinach drzewo stało nadal. Zadzwoniłem
    ponownie z pytaniem, dlaczego nikt do tej pory nic nie zrobil i okazało się, że
    faktycznie, sprawa została zgłoszona, ale ... 5 minut wcześniej przez inną
    osobę. Po moim zgłoszeniu nie było śladu. Drzewo zostało ścięte dopiero
    następnego dnia.