  • Data: 2007-02-28 05:53:54
    Temat: Re: czy mogę oddać do sklepu?
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żaden "normalny" sklep nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów. Możliwość
    > odstąpienia od umowy istnieje wyłącznie w przypadku zawarcia umowy poza
    > lokalem firmy.

    Później u siebie w sklepie słyszę jak przychodzi klient, odrazu rzuca
    miesem,
    że on jest prawnikiem, adwokatem i co on mi zrobi jak nie przyjmę,
    że może oddać towar w ciągu 3/5/7/10/14 dni, tu juz różne wersje chodzą,
    a wystarczy ludzkie podejście, że sa dwa prezenty takie same, że spodziewał
    się
    czegoś innego, że żona z domu wygoniła, w takiem przypadku nie stwarzam
    raczej problemów jeżeli jest towar nienaruszony, sklep z elektroniką,
    kompami
    Pozd
    R.