  • Data: 2003-01-15 14:21:47
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    > ...laska może przyjąc taki wniosek o wymeldowanie a
    >nawet powinna jezeli osoba nie przebywa pod wskazanym adresem

    ale przeciez on nie przebywa tylko na czas odbywania kary, jak wyjdzie
    to wroci do domu i nie bedzie juz podstawy do wymeldowania.

    >a to tez niezly pomysł ale nie wiem czy skuteczny bo moze jej rozwalic drzwi
    >i co wezwie policje ?

    A co jej pozostalo? Jesli prawo jest po jej stronie i mozna sobie
    wymeldowac kogos w kazdej chwili jak pisze Marcin Surowiec to policja
    jej nic nie zrobi. Jesli nie mozna sobie kogos dowolnie wygonic z
    WLASNEGO domu (jak ja twierdze) to jest na straconej pozycji. Kolejny
    to niestety dowod na to, ze w Polsce prawo wlasnosci nie jest wazne
    dla ustawodawcow.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/