  • Data: 2003-01-16 06:09:44
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    >nie sądzę by uporczywie utrudniający zamieszkiwanie miał orzeczony lokal
    >zastępczy ...dot. to odpowiedniej grupy

    Dyskusja staje sie akademicka i zaczyna odbiegac od tematu. W zasadzie
    watek mozna by zakonczyc, ale wydaje mi sie, ze uzycie w tym przypadku
    argumentacji "uporczywie utrudniajacy zamieszkiwanie" jest
    bezpodstawne. Czy sam powrot z wiezienia jest argumenem za "uporczywym
    utrudnianiem zamieszkiwania"? Nie sadze. Moze gdyby dostali rozwod, to
    bylby jakis argument, ale w takiej sytuacji on przeciez jest jej
    mezem, jest zameldowany w tym lokalu, wiec wszystko dziala na jego
    korzysc.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/