  • Data: 2003-01-15 17:36:30
    Temat: Odp: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Witek Mozga <m...@t...pl.N.O.S.P.A.M> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...tpi.pl...
    > Pozwole sie zgodzic polowicznie. Pewnie, ze za naiwnosc sie placi,

    pisząc jednak o naiwności nie miałam na myśli,że nie można problemu
    rozwiązać ale jednak rozwiązanie przeciągnie się w czasie w sprawie
    opisywanej ...

    ale
    > czy prawo chroni u nas wlasnosc prywatna?

    zalezy z której strony popatrzysz ...w przypadku opisywanym raczej da sie to
    załatwić w innych pod znakiem ???
    chociażby to, że na swoim prywatnym gruncie musisz uważać czy dostaniesz w
    główke zgodnie z prawem czy nie ...

    Zalozmy, ze na drodze
    > sadowej uzyska nakaz eksmisji dla swojego 'ukochanego'. Czy ostatnie
    > projekty sejmu co do poprawki nad eksmisja na bruk nie beda jej
    > obligowac (gdyby zostaly uchwalone) do zapewnienia lokalu zastepczego
    > dla meza?

    nie sądzę by uporczywie utrudniający zamieszkiwanie miał orzeczony lokal
    zastępczy ...dot. to odpowiedniej grupy

    Sandra