  • Data: 2003-01-15 14:14:13
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga) szukaj wiadomości tego autora

    >2. Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie
    >wymeldowania osoby, która utraciła uprawnienie wymienione w art. 9 ust. 2 i
    >bez wymeldowania się opuściła dotychczasowe miejsce pobytu stałego,

    Nie jestem prawnikiem, ale z tego co tu napisano wnioskuje, ze mozna
    wymeldowac kogos takiego, kto opuscil lokal bez wymeldowania i juz w
    nim nie zamieszkuje. A przeciez ten malzonek nie opuscil lokalu bez
    wymeldowania, tylko poszedl siedziec. Jesli wroci do domu to ten
    przepis sie do niego nie stosuje.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/