  • Data: 2003-01-15 12:58:32
    Temat: Re: czy moge nie wpuscic meza do mieszkania?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Monisia_" <g...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : 10 sierpnia 2002 r. wyszlam za maz. Bylam na tyle zaslepiona, ze w trzy
    : tygodnie po slubie zameldowalam go w moim mieszkaniu (mieszkanie jest
    : kwaterunkowe), nastepnie okazalo sie, ze malzonek byl poszukiwany przez
    : ponad rok listem gonczym i zostal zatrzymany przez policje.
    : Jakby tego bylo malo okazalo sie, ze nie bylam jego jedyna kobieta. czekam
    : chwili obecnej na sprawe rozwodowa, ale za tydzien on moze byc juz na
    : wolnosci. Czy istnieje mozliwosc bym go nie wpuscila do mieszkania?

    tak,

    : Wiem, ze on ma prawo by przyjsc z policja, ale czy moge sie jakos przed
    tym
    : chronic?

    nie jestem pewien, czy ma takie prawo.
    poza tym zawsze możesz go wymeldować.
    poza tym zameldowanie nie poświadcza, że ktoś ma prawo przebywać w danym
    lokalu