  • Data: 2007-08-31 12:41:33
    Temat: Re: czy mogę nagrywac
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poza tym ja myślę, że nagrywanie w ramach podsłuchu konkretnych osób
    > podejrzewanych o określone ciężkie przestępstwa (zgodnie z kpk),

    podsluch to nagrywanie osob trzecich. A nie nagrywanie swoich rozmow.

    > nagrywanie przesłuchania, to dwie zupełnie oddzielne sprawy - na to drugie
    > prokurator prowadzący czy nadzorujący śledztwo czy dochodzenie nie musi mieć
    > zgody prokuratora nad nim nadrzędnego czy ustawowego upoważnienia - jest
    > panem postępowania przygotowawczego i on sam decyduje co się w jego trakcie
    > dzieje, w szczególności decyduje czy cię dopuścić jako strona do akt;

    tylko ze ja nagrywajac wlasna rozmowe absolutnie nie uzyskuje wglada do
    akt gdzie znajduja sie takze inne rzeczy, moim zdaniem mieszasz dwie
    rozne sprawy.

    > powtarzam - sprawdź to na policji, na prokuraturze, i zapytaj się czy jako
    > świadek czy jako strona postępowania mozesz sobie nagrywać dźwięk z

    nigdzie nie bede sprawzdac rozmawiamy na grupie o prawie na podstawie
    ktorego policja dziala, to ze
    ktores ze sluzb lamia pewne zasady nie czyni tego dzialaniem prawnym, a
    skoro cos jest zabronone to wyraznie jest o tym w ustawi napisane.
    Powiedz mi laskawie na zdrowy rozum czym sie rozni nagranie wlasnej
    rozmowy z policjantem na nosniku cyfrowym od nagrania na 'nosniku
    mozgowym' . W obu przypadakch moglbym wiernie sie podzielic
    (praktycznie) trescia z osobami trzecimi. Dlaczego pierwszy sposob ma
    byc zabroniony - jak twierdzisz na podatawie przepisu mowiazego o
    zakazie dzielenia sie ta wiedza - a drugi dozwolony?

    P.

    ps.
    gdyby mnie spotkal taki zaszczyt to zapewne potoczylo by sie nastepujaco:
    1. zabranie sprzetu
    2. zgloszenie przesteptwa
    3. umorzenie
    4. zazalenie
    5. ponowne umorzenie
    6. prywatny akt oskaskarzenia

    i wtedy sad by dal jasnosc.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał