    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy mogę nagrywac
    Date: Fri, 31 Aug 2007 11:54:57 +0200

    (...)
    > skoro jednak uważasz, że jest inaczej, to wskaż mi podstawę prawną w
    > procedurze karnej - bo prawa i obowiązku stron postępowania i innych
    > uczestników muszą być wyraźne wskazane - która by prawo każdego uczestnika
    > procedury karnej do rejestracji przebiegu przesłuchania wyraźnie określała,
    > bo ja jej nie dostrzegam

    nie nie kolego, co nie jest zabronione jest dozwoolone, gdyby to
    policjant lub prokurator chcial nagrywac to wowczas musialby szukac
    przepisow kpk uprawniajacych go do tego (odsylam do biezacych wydarzen),
    ow przepis nie mowi nic o zwyklym przesluchaniu przez plicjanta. (a
    mowimy nie o kopiowaniu akt co reguluje ustawa a o rozmowie z
    policjantem, o przesluchaniu)
    Nie rzucaj mi ogolnikami typu przeczytaj orzecznicto, prosze o konrtetna
    sygnature
    i odpowiedni fragment. Ja jako osoba prywatna bioraca udzial w rozmowie
    mam prawo ngrac te rozmowe, a o udostepnaniu osobom trzecim nie ma
    tutauj mowey, rownie dobrze moglbym udostepnic wiedze z 'nosnika
    mozgowego' i idac tym tokiem nie moglbym zapamietywac tego o czym byla
    mowa na przesluchaniu.

    To ty uwazasz ze jest cos zabronione i Ty to musisz uzsadnic. A na razie
    tego nie zrobiles. Postawiles tylko teze.

    P.
    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał