  • Data: 2009-06-17 10:34:39
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> napisał

    > Może potrafię być wnikliwszy niż Ty?

    A co ma do tego wnikliwość?
    Zarzucasz dziewczynie, że miesza fakty, co jest nieprawdą.
    Po prostu to Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, a cała Twoja rola w
    tym wątku to bezzasadny jazgot.

    > Ojciec dziecka, którym ewidentnie zajmuje się przede wszystkim matka, chce
    > z nim pojechać na 2 tygodniowe wczasy, bez udziału w nich matki.
    > Co robi matka? Podnosi wielkie larum, że nie chce powiedzieć do jakiej
    > miejscowości jadą. Potem insynuuje, że ten facet to potwór, który bił ją i
    > co tylko popadnie, że bierze dziecko tylko po to żeby je zostawić bijącym
    > go znajomym, że nie wie iż dziecko ma uczulenia na trawy czy też jeziora
    > (5 latek?) . Na koniec jednak okazuje się, że nie jadą sami tylko jeszcze
    > z babcią dziecka.

> [...]

    Dokładnie, więc opowiadaj je krasnoludkom :>
    Jakoś niczego, co powyżej sugerujesz, nie wyczytałam w mailu od tej
    dziewczyny.
    Przejaskrawiłeś i przeinaczyłeś tę historię na własne potrzeby.
    Natomiast zrozumiałam, że chciałaby znać miejsce pobytu dziecka na tzw.
    wszelki wypadek. Ma ku temu powody (zeszłoroczne wakacje, gdy dziecko
    zostawało u znajomych, zabieranie komórki dziecku, niewyjaśniona sprawa praw
    rodzicielskich ojca do dziecka). Nadal masz problemy ze zrozumieniem i nadal
    zamierzasz bić pianę?

    E.