  • Data: 2009-06-17 10:23:45
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Emka pisze:
    > "Rok temu zostawiał dziecko znajomym"
    > Masz jakieś problemy ze zrozumieniem prostego przekazu?

    Może potrafię być wnikliwszy niż Ty?

    Ojciec dziecka, którym ewidentnie zajmuje się przede wszystkim matka,
    chce z nim pojechać na 2 tygodniowe wczasy, bez udziału w nich matki.
    Co robi matka? Podnosi wielkie larum, że nie chce powiedzieć do jakiej
    miejscowości jadą. Potem insynuuje, że ten facet to potwór, który bił ją
    i co tylko popadnie, że bierze dziecko tylko po to żeby je zostawić
    bijącym go znajomym, że nie wie iż dziecko ma uczulenia na trawy czy też
    jeziora (5 latek?) . Na koniec jednak okazuje się, że nie jadą sami
    tylko jeszcze z babcią dziecka.

    Wybacz, ale takie dyrdymały to można opowiadać krasnoludkom, a nie
    publicznie dorosłym ludziom.
    Zaiwania mi tu Cukier-Kocicą aż niemiło :(

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com