  • Data: 2009-06-17 00:08:42
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.06.2009 kapewu <p...@p...a> napisał/a:
    > Nie mam zamiaru zabraniać mu spędzania z nim wakacji absolutnie, chcę tylko
    > wiedzieć gdzie dziecko w tym czasie będzie. Rok temu zostawiał dziecko
    > znajomym, bo tatuś pracował, okazało się że dziecko wówczas było przez
    > znajomych bite i było niedokarmione. O to mi chodzi.

    Moim zdaniem nie mówi Ci albo ze zwykłej złośliwości, bo macie ze sobą na
    pieńku albo się obawia, że będziesz próbowała cos wykorzystać przeciwko
    niemu, co pewnie się z okazji poprzedniego wyjazdu stało. Myle się? A jak
    on uzasadnia, ze nie chce Ci powiedzieć?

    Pewnie tak naprawdę nie masz podstaw aby podejrzewać, że nie odda syna w
    terminie. Oczywiście rozumiem, że chciałabys wiedzieć gdzie syn przebywa i
    jest to naturalne. W neutralnej sytuacji byłoby chamstwem, że Ci nie
    chce tego powiedzieć, ale co byś tu o nim złego nie napisała to jest to
    wypowiedź tylko jednej strony i to niekoniecznie przekonywujaca.

    Na KRIO się za specjalnie nie znam, ale też niewątpliwie nic nie stoi na
    przeszkodzie aby wprowadził Cię w błąd co do adresu i niekonieczniecznie
    poniósł tego jakiekolwiek konsekwencje, więc może jednak spróbowac jakoś
    po dobroci?

    --
    Marcin