  • Data: 2009-06-17 06:46:12
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zamiaru zabraniać mu spędzania z nim wakacji absolutnie, chcę
    > tylko wiedzieć gdzie dziecko w tym czasie będzie. Rok temu zostawiał
    > dziecko znajomym, bo tatuś pracował, okazało się że dziecko wówczas było
    > przez znajomych bite i było niedokarmione. O to mi chodzi.

    Tak mi przyszło do głowy, czy aby ojcu dziecka nie chodzi pośrednio o
    ... alimenty?
    Przed sądem wykazuje dochody np. w wysokości 960zł, żeby alimenty były
    potencjalnie niskie i jak się teraz dowiesz, że wyjeżdża na wakacje za
    kwotę 6tys. od łebka, to zaczniesz drążyć temat wysokości jego dochodów.

    Rozumiem, że się martwisz, dzieciak pewnie za mały, żeby go uzbroić w
    komórkę w tajemnicy przed ojcem?
    Swoje dziecko (np. plecak lub adidaski0 oznaczyłbym, jak ... hmm...
    samochód i śledził z GPSem w ręku...
    Tomasz