    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Date: Fri, 03 Dec 2004 10:53:34 +0100

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 09:40:38 +0000 (UTC), Hajenus
    <h...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Panie Ph.D, a moze MHD /takie super markety PRLu/,
    > prosze mnie oświecic co to jest za _zespolu Dauna_???

    pan doktor jest fizykiem i publikował tylko za granicą, a jak wrócił to
    postkomuna pozbawiła go perspektyw, a w dodatku jego żona przegrała proces
    sadowy, więc wolno mu wylewac na wszystkich swoją frustrację więc wolno
    mu pewnych rzeczy nie wiedzieć... np tego, że to się pisze zespół Downa,
    że strzałem z karabinu maszynowego nie da się otworzyć drzwi oraz że
    ostrozna jazda nie dale 100% gwarancji uniknięcia wypadku. Poza tym jest
    zupełnie zdrowy (tak w każdym razie twierdzi).

    --
    Falkenstein
    skazania.