  • Data: 2004-12-03 10:13:31
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsife3kbqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dnia Fri, 3 Dec 2004 09:40:38 +0000 (UTC), Hajenus
    > a w dodatku jego żona przegrała proces
    > sadowy,

    A skad te informacje? Wlasnie na odwrót, wygrala poniewaz nie moglo byc
    inaczej. Firma w przeddzien rozprawy napisala do sadu list z prosba o
    oddalenie powodztwa, poniewaz przywrocono ja do pracy i równiez na rozprawie
    decyzją sedziny zostala przywrocona do pracy do konca okresu leczenia
    powypadkowego, ale sad pracy nie zasadzil firmie kosztow jakie poniosla zona
    z powodu koniecznosci wynajecia adwokata, mimo tego, ze bezprawnie zwolniono
    ja w okresie zwolnienia L4. Bezczelna szefowa firmy ponownie przyslala jej
    wypowiedzenie mimo wyroku sadu i mimo tego, ze przywrocono ja do pracy.
    Poniewaz wypowiedzenie bylo bezprawne nie ma obowiazku chyba odwolywania sie
    od tego drugiego wypowiedzenia, no chyba ze postanowienia sadu dla tej firmy
    znacza tyle co komisja sledcza dla osob zamieszanych w afere Orlenu.

    > więc wolno mu wylewac na wszystkich swoją frustrację więc wolno
    > mu pewnych rzeczy nie wiedzieć...

    Jasne

    > np tego, że to się pisze zespół Downa,

    a ja nie pisałem o zespole Downa, tylko dauna na który cierpiał np.
    policjant Piotrowski - główny morderca księdza Jerzego Popiełuszki.

    > że strzałem z karabinu maszynowego nie da się otworzyć drzwi

    Pan mi poda adres ja spróbuje panskie otworzyc zgoda? Przekonamy sie, czy
    nie mozna.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.