  • Data: 2004-12-03 10:07:30
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > pan doktor jest fizykiem i publikował tylko za granicą, a jak wrócił to
    > postkomuna pozbawiła go perspektyw, a w dodatku jego żona przegrała
    > proces sadowy, więc wolno mu wylewac na wszystkich swoją frustrację
    > więc wolno mu pewnych rzeczy nie wiedzieć... np tego, że to się pisze
    > zespół Downa, że strzałem z karabinu maszynowego nie da się otworzyć
    > drzwi oraz że ostrozna jazda nie dale 100% gwarancji uniknięcia
    > wypadku. Poza tym jest zupełnie zdrowy (tak w każdym razie twierdzi).

    Jego główne zainteresowania to fizyka, Internet, programowanie,
    robotyka, symulacje komputerowe i ostatnio również sztuczna inteligencja.

    Prywatnie interesuje się żeglarstwem, jest sternikiem jachtowym, jeździ
    na nartach, lubi wycieczki samochodowe, muzykę młodzieżową z lat od 1970
    do teraz, dobre filmy i grę w szachy.
    :)
    nn