    From: "macso" <m...@p...oniet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy allegro to monopolista?
    Date: Sun, 28 Mar 2010 23:40:11 +0200

    Użytkownik "scream"

    > Wybierając opcję wcześniejszej przedpłaty, dotychczas określanej jako
    > płatność na konto przed wysłaniem towaru automagicznie włącza się "Płacę z
    > Allegro" i po 1) trzeba zaakceptować regulamin ichniej usługi zanim się
    > wystawi aukcje, 2) trzeba zaakceptować ich pośrednictwo w płatności (i
    > związane z tym opóźnienia). Inaczej nie można wystawić aukcji z
    > przedpłatą.

    opóźnienia to pryszcz.
    jeśli prowadzisz DG i masz kasę fiskalną to informacja że do llegor wpłyneła
    kasa od kupującego nic ci nie daje.
    musisz mieć ją na swoim koncie żeby móc wystawić paragon. kupujący zapacił,
    dostał od allegro info że kasa doszła,
    a ty nie możesz zrealizować transakcji zgodnie z obowiązującym prawem.
    coś mi sę wydaje że mocno wzrośnie ilość komentarzy negatywnych w
    najbliższym czasie.
    a jeszcze jak masz kilka a nawet kilkanaście płatności dziennie, to masz
    dodatkową zabawę z identyfikacją wpłat.

    macso