    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czlowiek mnie straszy prokuratorem
    Date: Wed, 9 Aug 2006 22:38:26 +0200

    Użytkownik "marcin" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ebcjcu$6au$1@inews.gazeta.pl...

    Ja bym na Twoim miejscu spał spokojnie. Po pierwsze z Twojej wypowiedzi nie
    wynika, że pomawiasz kogokolwiek o przestępstwo. Zakładam milcząco, że fakt
    "naganiania" miał miejsce. Skoro później wyszło, jak wyszło, to faktycznie wątek
    jest dość ciekawy. Po drugie, co prawda obowiązek denuncjacji w Polsce jest, ale
    nie jest obwarowany żadną sankcją. Po trzecie niby o czym miał byś kogokolwiek
    powiadamiać? Samo naganianie nie jest przecież przestępstwem. ]

    Natomiast swoją drogą, że jeżeli w tym zagadnieniu się cokolwiek faktycznie
    orientujesz, to mógł byś ewentualnie organom ścigania coś pomóc. Bo nie jest
    wykluczone, że tej zauważone przez Ciebie zależności nie wychwycili.